Lähetyssanomat uudistui

Toimituspäällikkö Pirre Saario toivoo lukijoilta palautetta uudistuneesta lehdestä. Sanna Raita-aho suunnittelee jo seuraavaa ilmastojuttua.

Lähetyssanomat on saanut monipuolisemman sisällön ja ulkoasuunsa uuden ilmeen. Muutos näkyy koko lehdessä kantta myöten.

”Haluamme tehdä lehteä, joka on entistäkin kiinnostavampi ja mukavampi lukea. Avaamme Lähetysseuran työhön innostavia näkymiä ja kerromme, mitä tukijoidemme avulla on saatu aikaan”, toimituspäällikkö Pirre Saario sanoo.

”Lähetyssanomissa kehittyvien maiden tavalliset ihmiset kertovat elämästään. Heidän ääntään kuullaan harvoin muualla. Kerromme myös aiempaa enemmän kotimaan ihmisistä ja toiminnasta, joiden ansiosta Lähetysseura voi toimia maailmalla.”

Kerro toiveesi toimitukselle

”Olemme iloisia, jos lukijat kertovat, miltä lehti heistä näyttää ja millaisia toiveita heillä on. Palautetta voi lähettää kirjeellä, postikortilla tai sähköpostilla.”

Heinäkuussa tulee täyteen 160 vuotta siitä, kun Lähetyssanomat alkoi ilmestyä.

Ensimmäinen uudistettu numero ilmestyy 10. toukokuuta. Kansikuvan on ottanut Nepalissa Lähetysseuran työntekijä, viestinnän asiantuntija Mimosa Hedberg.

Tilaa uudistunut Lähetyssanomat tarjoushintaan